Subject: Kaspri talu lastelaager
From: Ragne Kärner-Neevits <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Feb 2025 09:06:30 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Olen oma tegemistega nii kaugel ,et esimene konteiner maja on kohal.
Panin kaardi peal kohad,nii nagu oskasin. Maja pikkus on 8 m ja laius 2,5m.
Tuleb kolm maja.Asukoht peaks olema umbes nii. Olemas on ainult 
tulekustutid.
Küsimus :Kas võib ka välja hoone külge panna või peab hoones sees olema.
Mida veel. Voodid ja muu sisustus tuleb paari nädala jooksul. Alguses pole 
kütet arvestatud. Valguskaabli saame ka siis paigaldada ,kui lumi ära sulab 
ja läheb vähe kuivemaks. Kütte lahenduse mõtlesin alustuseks väikesed 
radikad seinale, mulle tundub see kõige mõistlikum. Üks sein on aken ja uks, 
nii et valgust peaks olema piisavalt.
Kui võimalik siis saaks mingi hinnangu alustada,saaks oma paberitega edasi 
minna.Taotlen Püsilaagri tegevusluba.

Lugupidamisega
Ragne Kärner-Neevits
Maja näeb välja selline. Märtsi lõpus tuleb 2tk veel.